جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Fri 3 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
خبر عمومی شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۱:۲۵:۴۵

شناورهای سطحی و زیرسطحی جدید نیروی دریایی ارتش رونمایی می‌شود

باشگاه خبری فراساحل: فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به رونمایی از شناورهای سطحی و زیرسطحی جدید نیروی دریایی ارتش در سال جاری، گفت: به توانمندی بالایی در عرصه توسعه تجهیزات دست یافته‌ایم. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از مارین نیوز، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری در حاشیه محفل انس با قرآن در پایگاه دریایی بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال به نام اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نامگذاری شده است و نیروی دریایی ارتش نیز در این زمینه برنامه‌های خوبی دارد.


فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه از توان نیروهای داخلی و متخصصین جوان کشور در عرصه توسعه امکانات و تجهیزات نیروی دریایی ارتش به خوبی استفاده می‌کنیم، افزود: نگهداری، تعمیر، ساخت و نوسازی انواع تجهیزات با استفاده از توان داخلی صورت می‌گیرد. فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه به‌خوبی در مسیر اقتصاد مقاومتی در حال حرکت هستیم، اضافه کرد: ما درس خودباوری را از امام خمینی(ره) فرا گرفتیم.


وی در ارتباط با اهداف سفر خود به بوشهر اظهار داشت: از پایگاه نیروی دریایی بوشهر، بازدید از منطقه دریایی خارگ و حضور در محفل انس با قرآن در بوشهر از جمله برنامه‌های ما در استان بوشهر بوده است. سیاری با اشاره به وضعیت بسیار خوب پایگاه دریایی ارتش در استان بوشهر، بیان کرد: شاهد پیشرفت‌های زیادی در ابعاد آموزشی و فنی و عملیاتی در این پایگاه هستیم و دوره‌های متنوع آموزشی در بوشهر در حال برگزاری است. وی با اشاره به برگزاری دوره تخصصی چتربازی و غواصی در پایگاه دریایی بوشهر، ادامه داد: دوره‌های آموزشی مقدماتی، عالی و تخصصی در این پایگاه در حال برگزاری است.


فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به اینکه نیروهای توانمندی در پایگاه دریایی بوشهر حضور دارند، اضافه کرد: در دوران دفاع مقدس نیز شهد اجرای عملیات‌های مختلفی از پایگاه بوشهر بودیم. وی با اشاره به اینکه پایگاه دریایی بوشهر یک پایگاه مادر است، افزود: شاهد رویش‌های خوبی در پایگاه دریایی بوشهر بودیم و توانستیم پایگاه‌های دریای در «مکران» و «جاسک» را شکل دهیم و با صلابت در آب‌های دریای عمان مأموریت‌های خطیر خود را انجام می‌دهند. سیاری با اشاره به حضور مقتدرانه ناوشکن‌های «نقدی» و «لاوان» در قالب چهل و یکمین ناوگروه نیروی دریایی ارتش در خلیج عدن افزود: ناوگروه‌های نیروی دریایی ارتش تاکنون در مأموریت‌های دور خود دو هزار و ۵۰۰ فروند کشتی تجاری و نفتکش را اسکورت کرده‌اند.



  کد خبر : 1806
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :